Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011)

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1  Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) Empty Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) To Joulu 01, 2011 11:32 am

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

Haku päättynyt! Tulokset alempana.

Joulukuun hoitajahaku
hakuaika 11. joulukuuta 2011

Hoitajaehdokkaat lukekaa tarkoin hoitajatoiminnasta ja muistakaa kertoa itsestänne mahdollisimman laajasti, muistakaa keksiä itsellenne etu-ja sukunimi (mieluiten suomenkielinen). Pitäkää siis itsestänne kunnon myyntipuheet ja pyrkikää vakuuttamaan ylläpito (elikkäs Jenny). Voitte vaikka varmuuden vuoksi laittaa toisenkin hoitohevostoiveen, jos tykästyitte useampaan hevoseen. Älkää masentuko jos ette päässet haluamanne hevosen hoitajaksi, mahdollisuuksia tulee varmasti lisää ja nämä kuitenkin ovat vain bittiponeja (:

Uudet hoitajat julkistetaan viimeistään 11. joulukuuta.

Kaikille alla oleville hevosille otetaan 2 hoitajaa

sph-t. Tervun Vellamo "Venla"
sh-r. Velho "Velho"
isl-r. Rasmus från Gårdmane "Rasse"
nvh-r. Thorbøjrn av Skogeskil "Thore" (1 hoitaja)
til-r. Murray 98 "Murray"
til-t. Juverna 98 "Juverna"
sh-r. T.T. Lehtisieppari "Leevi"
prh-t. Gjeske Fröa "Gjeske"

+ Hiirengissä tarpeeksi kauan hoitaneilla (3., 5. tai 8. tasolla olevat) on mahdollisuus vaihtaa hoitohevonen joko johonkin yllä olevaan tai sitten seuraavaan hevoseen:
lv-t. Lady Exey "Ex"
sh-o. Pilven Hallaharja "Herkko"

Viimeinen muokkaaja, Jenny pvm Su Joulu 11, 2011 2:46 pm, muokattu 1 kertaa

http://hiirenki.webs.com/

2  Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) Empty Hei! :) Pe Joulu 02, 2011 8:17 pm

Jianka

Vierailija

Nimeni on Janita Saloranta, mutta kaikki tuntevat parhaiten minut nimellä Jianka. Haluaisin alkaa hoitamaan Hiirengissä Gjeskeä, johon ihastuin heti ensi näkemältä. Kun katsoin myös tamman luonteen, ajattelin, että se sopisi juuri minulle hoitsuksi.

Olen luonteeltani innokas, rohkea ja ystävällinen. Pyrin tulemaan toimeen kaikkien kanssa ja suostun yleensä oikopäätä uusiin haasteisiin. Osaan kyllä pysyä myös hiljaa, vaikka välillä se voi vähän tuottaa hankaluuksia. Ajattelin, että Gjeske olisi sopiva hoitoheppa minulle, koska se ei ole aivan liian rauhallinen, muttei mikään jukuripääkään. Tamman kanssa voi tulla haasteita vastaan ja niitä on mielestäni mukava saada.

Olen puuhaillut hevosten kanssa reilut kuusi vuotta, joista puoli vuotta olin talutusratsastuksessa ja loput ratsastanut ihan kunnolla. :) Osaan mielestäni paljon eri hoitotoimenpiteitä hevosten kanssa. Olen hypännyt monta kertaa esteitä, korkein minkä olen hypännyt on ollut 90cm, mutta ratana olen hypännyt 70cm. Koulua olen mennyt helppo B:n tasolla, juuri mihin Gjeskekin yltää. :) Sen kanssa voisinkin oppia lisää juttuja. Olen ajanut muutamia kertoja, mutta koska Gjeskellä ollaan ajettu ja se pitää siitä, uskoisin, että pystyisin pitää tamman hallinnassa ja varsinkin kun olen itsekin kokeneempi sen kanssa.

3  Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) Empty Hei! Ke Joulu 07, 2011 9:21 am

Milja

Vierailija

Mie oon Miljalotta Kankaanpää, jota kutsutaan näin yleisesti Miljaksi ihan kotonakin. Hiirengistä toivoisin hoitohevoseksi Murraytä. Se on just tollanen jättiläinen, joka osottautu luonteeltaan lempeäksi.

Mie oon luonteeltani välillä hieman sulkeutunut, ja haen turvaa hevosista heti kun vain on mahdollista. Kun olen hyvällä tuulella, olen oikeastikin hyvällä tuulella - huumorintajuakin siis löytyy vaikka pienelle kylälle! Osaan kuunnella ihmisiä, ja yritän auttaa heitä asioissaan, sillä olen sitä mieltä, että jos haluan itsekin apua kun sitä pyydän, on hyvä auttaa muitakin. Monet kehuvat aina yhteistyökyvykkyyttäni - pystyn tekemään töitä vaikka minkälaisen hevosen ja ihmisen kanssa, eikä minua häiritse erikoiset luonteenpiirteet.

Olen ratsastanut kuutisen vuotta, ja osaan aika paljon vaativallekin hevoselle. Hoitanut hevosia olen ihan pikkutytöstä asti, hoidin paria ravihevostakin yhteen väliin, mutta molemmat myytiin kun talli meni konkurssiin. Murrayn estetaso on aika huima katsoen miun oaa tasoani, sillä itse oon hypännyt parikymmentä senttiä pienempiä - mutta onhan sekin jotain! Kouluratsastus menee helppo b tasolla, mutta toivon oppivani paljon lisää. Olin ihan äimänä 'vau!' kun huomasin, että Murray on GP tasolla, niin tämän hevosen kanssa tulisin varmasti oppimaan asioita laidasta laitaan!

4  Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) Empty Hoitsu? Ke Joulu 07, 2011 4:23 pm

Pinja

Uusi tulokas
Uusi tulokas

No heipä hei!
Minä olen Pinja. Päätin nyt hakea Rassea hoitsuksi. Olen iloinen ja toimelias tyttö. En itse suosi vthoitohevosten hamstraamista, joten minulla riittää aina aikaa. Silloin tällöin minun tekee kyllä mieli lomailla, mutta sehän on varmaan normaalia? Minulla ei juuri näyttöä ole. Olen jo pitkemmän aikaa virtuaalitalleilla käynyt ja ossan sen mukaan kirjoittaa hoitotarinoita ja runoja tarpeen tullen. Miksi minä sitten haluan Rassen? Ruuna on mielestäni todella kaunis ja, vaikka tykkään todella paljon isoista hevosista jotka hyppää abaut 160cm ihastuin silti tuohon pieneen tölttääjään. Tarkkoja syitä miksi minulla ei oikein ole. Talli on kuitenkin mielestäni oikein ihastutava.
Kuka minä olen? Olen iloinen ja reipas tyttö. Iältäni 16.v Huijaaminen on mielestäni viimeinen asia mitä minä kavereiltani suvaitsen. En pidä myöskään pahan puhumisesta, vaikka pari paha sana kaveristani suusta lipsahtaakin suuttuessani vahingossa. Onneksi tätä tapahtuu kuitenkin todella harvoin. Olen ratsastanut vähän pitemmänkin aikaa ja kokemusta on kertynyt. Minulla on ollut muitakin IRL että URL hoitohevosia ja yksi vuokraponikin IRL:sä. Olen saanut monia kavereita virtuaalimaailmasta. Olen tyttö jossa on hyvän käytöksen lisäksi myös hitunen hyymorin tajua. En siis ole mikään kiukkuinen mamma. Ymmärrän omat virheeni enkä peittele niitä. Itse asiassa mottoni oli yhdessä vaiheessa "Huomaa minun virheeni keskeltä myös sinun virheet" En aina ole kauhean hyvä suustani ja hoitamisen aloittaminen voi käydä hitaasti, mutta kyllä minä lämpenen. En hoitotarinoihin tunge hymiöitä, mutta yleisesti netissä kirjoitellessa hymiöt ovat minun bravuuri. Tulen toimeen kaikkien kanssa. Luonteeltani olen: Ilopilleri enkä suinkaan arka. Minä myös joustan toista kohtaan. Palataan silti vielä siihen poniin ja ratsastukseen? ;) Haluaisin kovasti aloittaa tällä tallilla. Aika minulla on, vaikka muille jakaa yleensä. Koeviikkojen ja kokeiden yleensäkin tullessa saatan olla hiljaisempi. Riippuu tietenkin mitkä kokeet on tulossa. Pyrin kirjoittamaan selkeitä ja pitkiä hoitotarinoita. Aina se ei silti onnistu ja tarina saattaa laiskuudessani vähän pompahdella. Pompahtelusta tulikin mieleen, millaista liikutusta Rasse saisi? MONIPUOLISTA! Esteiden hyppelyä, koulukiemuroiden vääntöä , maastoilua sekä paljon muuta kivaa!

Kiitos jos minut valitset ja onnea mullekkin hakijoille! ♥

5  Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) Empty Vs: Hoitajahaku #3 (joulukuu 2011) Su Joulu 11, 2011 2:45 pm

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

Sen verran kivoja hakuehdokkaita tällä kertaa tuli, että otetaanpas teidät kaikki mukaan talliremmiin (:

Eli hoitsut+hoitajat:
Jianka - Gjeske
Milja - Murray
Pinja - Rasse

Tervetuloa uudet hoitajat, rekisteröitykäähän foorumille ja tehkää itsellenne kaappi. Sen jälkeen voittekin aloittaa hoitamisen (:

http://hiirenki.webs.com/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa