Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hoitajahaku #2 (marraskuu 2011)

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hoitajahaku #2 (marraskuu 2011) Empty Hoitajahaku #2 (marraskuu 2011) Ke Loka 26, 2011 8:17 pm

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

Haku päättynyt!

Marraskuun hoitajahaku
hakuaika 10. marraskuuta 2011

Hoitajaehdokkaat lukekaa tarkoin hoitajatoiminnasta ja muistakaa kertoa itsestänne mahdollisimman laajasti, muistakaa keksiä itsellenne etu-ja sukunimi (mieluiten suomenkielinen). Pitäkää siis itsestänne kunnon myyntipuheet ja pyrkikää vakuuttamaan ylläpito (elikkäs Jenny). Voitte vaikka varmuuden vuoksi laittaa toisenkin hoitohevostoiveen, jos tykästyitte useampaan hevoseen. Älkää masentuko jos ette päässet haluamanne hevosen hoitajaksi, mahdollisuuksia tulee varmasti lisää ja nämä kuitenkin ovat vain bittiponeja (:

Hiirengin hevosista Exille ja Herkolle otetaan vain jo näyttöä antaneet hoitajat (toisin sanoen Hiirengissä jo kauemmin hoitaneet hoitajat), joten tällä kertaa nämä hevoset eivät ole mukana hoitajahaussa.

Uudet hoitajat julkistetaan viimeistään 10. marraskuuta.

Kaikille alla oleville hevosille otetaan 2 hoitajaa

sph-t. Tervun Vellamo "Venla"
sh-r. Velho "Velho"
isl-r. Rasmus från Gårdmane "Rasse"
nvh-r. Thorbøjrn av Skogeskil "Thore" (1 hoitaja)
til-r. Murray 98 "Murray"
til-t. Juverna 98 "Juverna" (1 hoitaja)
sph-t. Ruisrääkkä "Ruusa" (1 hoitaja)
sh-r. T.T. Lehtisieppari "Leevi"
prh-t. Gjeske Fröa "Gjeske"

Viimeinen muokkaaja, Jenny pvm To Marras 10, 2011 5:36 pm, muokattu 2 kertaa

http://hiirenki.webs.com/

2Hoitajahaku #2 (marraskuu 2011) Empty Ruusan hoitajaksi :)) Su Marras 06, 2011 3:59 pm

Ella.

Vierailija

Moikka

Olen Ella-Noora Vuorenmaa, tutummin Ella. Hakisin Ruusan hoitajaksi pitkän hoitaja taukoni jälkeen. Luonteeltani olen kiltti ja päättäväinen. Olen uusien ihmisten kanssa hiljainen, mutta tutustuessani uusiin ihmisiin olen puhelias ja joskus jopa hieman kovaääninenkin. Tulen toimeen kaikenikäisten ja luonteisten ihmisten kanssa toimeen vaikka huonoina päivinä saatan suuttua pienemmistäkin asioista, mutta kauaa en jaksa koskaan mykkäkoulua pitää.
Omistan vaaleat selkään asti yltävät hiukset joita tallilla usein pidän kahdella letillä, hiukseni ovat myös vähän revityt ja otsurini on kammattu aina sivuun. Minulla on ruskeat normaalikokoiset silmät. En ole lihava, mutta laihaksikkaan en itseäni kuvailisi! Pituutta minulla on vaivaiset 155cm, mutta jalkani ovat pituuteni nähden pitkät. Tallille pukeudun usein ihan tallivaatteisiin, mutta joskus minua näkee ihan arkisissakin vaatteissa esimerkiksi kollareissa ja hupparissa.
Olen hoitanut ennenkin Hiirengissä Fiia nimistä vanhaa rouvaa, mutta Hiirengin lisäksi olen hoitanut parilla muullakin tallilla. Olen ratsastanut aika nuoresta asti mutta en ole edelleenkään mikään taituri. Perusasiat kuitenkin onnistuu. Pidän vauhdikkaista poneista eikä pieni itseppäisyyskään haittaa! Eniten tykkään maastoilusta ja esteistä, mutta kyllä kouluratsastuskin menee! Toivottavasti pääsen Ruusan hoitajaksi :))))

Terveisin: Ella

3Hoitajahaku #2 (marraskuu 2011) Empty Vs: Hoitajahaku #2 (marraskuu 2011) To Marras 10, 2011 5:35 pm

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

Tällä kertaa ei tullutkaan Ellan lisäksi muita hoitajaehdokkaita, joten tervetuloa Ruusan kakkoshoitajaksi Ella (: rekisteröidy vain foorumille, tee itsellesi kaappi ja sitten voitkin aloittaa Ruusaan tutustumisen.

http://hiirenki.webs.com/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa