Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011)

4 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Empty Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) To Loka 06, 2011 3:21 pm

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

Haku päättynyt! Tulokset löytyvät alempaa

Lokakuun hoitajahaku
hakuaika 14. lokakuuta 2011

"Uuden" Hiirengin ensimmäinen hoitajahaku pärähtää käyntiin.
Hoitajaehdokkaat lukekaa tarkoin hoitajatoiminnasta ja muistakaa kertoa itsestänne mahdollisimman laajasti, muistakaa keksiä itsellenne etu-ja sukunimi (mieluiten suomenkielinen). Pitäkää siis itsestänne kunnon myyntipuheet ja pyrkikää vakuuttamaan ylläpito (elikkäs Jenny). Voitte vaikka varmuuden vuoksi laittaa toisenkin hoitohevostoiveen, jos tykästyitte useampaan hevoseen. Älkää masentuko jos ette päässet haluamanne hevosen hoitajaksi, mahdollisuuksia tulee varmasti lisää ja nämä kuitenkin ovat vain bittiponeja (:

Hiirengin hevosista Exille ja Herkolle otetaan vain jo näyttöä antaneet hoitajat (toisin sanoen Hiirengissä jo kauemmin hoitaneet hoitajat), joten tällä kertaa nämä hevoset eivät ole mukana hoitajahaussa.

Uudet ("ensimmäiset") hoitajat julkistetaan viimeistään 16. lokakuuta.

Kaikille alla oleville hevosille otetaan 2 hoitajaa

sph-t. Tervun Vellamo "Venla"
sh-r. Velho "Velho"
isl-r. Rasmus från Gårdmane "Rasse"
nvh-r. Thorbøjrn av Skogeskil "Thore"
til-r. Murray 98 "Murray"
til-t. Juverna 98 "Juverna"
sph-t. Ruisrääkkä "Ruusa"
sh-r. T.T. Lehtisieppari "Leevi"

Päiv. 09.10: Leevi ja Ruusa lisätty listaan

Viimeinen muokkaaja, Jenny pvm Pe Loka 14, 2011 8:36 am, muokattu 3 kertaa

http://hiirenki.webs.com/

2Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Empty Vs: Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) La Loka 08, 2011 6:31 pm

Cimilla

Vierailija
Vierailija

Heippa !

Elikkäs minäpä innostuin myös hakemaan hoitajaksi ja tällä kertaa silmään pisti tuo teidän Juverna! :)

Jotenkin tää vähän vaikeampi tamma hurmasi mut juuri täydellisellä luonteellaan ja kauniin sirolla ulkonäöllään. Juvernan luonne inspaa mua ihan hirveesti, koska tykkään IRL hoitaa kanssa vähän haastavampia hevosia, ne vaan jotenkin on sillai kivempia kun sitten kun joku oikeasti onnistuu, siitä tulee ihan mahtifiilis. Jos nyt jostain syystä ei Juvernan hoitaminen onnistu, niin sitten varmaan toinen erittäin kiinnostava vaihtoehto ois toi Thore, vaikka se aika eripäästä onkin kuin Juverna. :D

Ja tosiaan mä olen pyörinyt v-heppa piireissä jostain vuodesta 2006, milloin milläkin nimellä ja vähän kaikennäköistähän sitä on tultu tehtyä. Kuten varmasti moni muukin, mäkin alotin v-heppailun hoitamalla. Hoitohevosia on siis tässä viiden vuoden varrella ollut varmaan tusina ellei enemmänkin, mutta sitten se vaan jäi ja rupesin vehkeilemään entistä enemmän omien tallieni kanssa. No nyt kun itsellä tällä hetkellä ei talleja ole kuin yksi hyvin pieni ja alkutekijöissään oleva, niin innostuin hoitamisesta jälleen Hiirengin ansiosta, ois ihan huippua päästä mukaan jengiin. ;)

Itsestäni voisin sen verran kertoa että olen 14vee (melkein 15 ;D) tyttö niin URL kuin IRL ja kuljen nimimerkillä Cimilla Virtanen, lyhyemmin siis Cimilla. Hyvin ahkera olen kun sille päälle satun, varsinkin tallihommissa, kotityöt ei välillä oikein jaksa kiinnostaa... :D Tosiaan huumorintajua löytyy, ystävällinen koitan olla kaikille, väännän vitsiä kaikesta ja autan ja opastan mielelläni pienempiä. Mitäpä tohon lisäämään... :D Ulkonäöltäni olen semmonen keskipitkä, 164 ja puol senttiä suurinpiirtein, melko sopusuhtanen, ehkä vähän hoikahko. Päästä roikkuu sellaset mustat puolipitkät hiukset otsiksella, jossa ihanainen pinkki raita piristämässä naamaa... :D Korvat täynnä helyjä + venytys, sekä naamassa huuli- ja kulmakoru. Ei en ole mikään kauhee kapinateini, tykkään vaan kaikista lävistyksistä ja lähinnä mustasta väristä + tietty kaikista ihanista pastelliväreistä (ei yhtään sodi noi keskenään). :D Hiukan synkähköstä ulkomuodosta huolimatta oon tosi pirtsakka ja ilonen yleensä. Vaatteet ihan perus huppareita, jotain kuluneita t-paitoja, verskoja ja sen sellasta. Ratsastukseen kummiski ihan asianmukaset varusteet löytyy, ei hätää. :D

Elikkäs jotain näytetarinoita ja -kuvia löytyy mm. tuolta --> (http) mallaspuro. proboards. com/ index. cgi? board= paikyt &action = display &thread= 73& page = 2 (vanha hoidokkini).

Tällälailla, sainpas itseäni otettua niskasta kiinni ja tehtyä tämän hakemuksen, jei! :D Nyt vaan jään venailemaan teitin vastausta ja toivottelen onnea muillekkin hakijoille. ;)

3Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Empty Vs: Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Su Loka 09, 2011 11:43 am

risu

risu
Näppärä hoitaja
Näppärä hoitaja

Heippa! Tämä tyttöpä innostui Thoresta ja aionpa nyt raapustaa pienen ''puolustuspuheen'' itselleni, miksi minun pitäisi sen hoitajaksi päästä ;)

Olen siis jo Myllasta tuttu risu (<--- kyllä, pienellä kirjoitettuna), pieni ja pippurinen rämäpää. Nimi ''risu'' tulee lapsuudenaikaisesta lempinimestäni, oikealta nimeltäni olen siis Roosa Havurinne (toki vain URL-maailmassa, oikea nimeni on aivan erilainen ;>) Ihastuin juuri Thoreen sen takia, että yhdessä ''täydentäisimme'' toisiamme - laiska ja rauhallinen Thore + eloisa ja jämäkkä risu. Thore voisi opettaa minulle yhtä sun toista ja sama toisinpäin. Päätymiseni juuri Thoreen voi liittyä myös yhteen IRL-suosikkihevosistani: pieni, pyöreä suokkiruuna, joka ei pelkää mitään ja jonka saa tunnilla liikkeelle raipan ja pohkeiden voimalla. Esteitä ja laukkaamista se kuitenkin rakastaa. ;) Näen Thoressa juuri melko samanlaisia piirteitä kuin kyseisessä otuksessa, joten ihastuinkin siihen heti ensisilmäyksellä. Minusta olisi myös ihanaa piirtää pientä ja pyöreää vuonohevosta, joten siitäkin syystä Thore miellyttää.

Olen siis sekä IRL että URL marraskuussa 16v täyttävä tyttö. Pituudeltani olen n. 160 cm, ja tämän pituiseksi taidan jäädä. Tummanruskeiksi värjättyjen hiusten lomasta pilkottavat kirkkaansiniset, pilkettä täynnä olevat silmät. Luonteeltani olen iloinen, huumorintajuinen (joskus jopa liiankin) ja avulias tyttö. Aluksi saatan kuitenkin olla hieman ujo, mutta enemmän tutustuttaessa perus''risumainen'' luonteeni tulee esille varsin selvästi. Räväkän ulkokuoren alta löytyy eloisa tyttö, joka osaa kuitenkin rauhoittua ja jäädä miettimään asioita. Mikään herkkä en ole, eli pienestä ei suututa tai lannistuta. Itseäni loukkaavista ihmisistä en välitä, mutta auta armias, jos joku erehtyy satuttamaan minulle tärkeitä ihmisiä!

IRL-elämässä olen ratsastanut n. 9 vuotta, mutta en aivan säännöllisesti. Välillä on ollut taukoja loukkaantumisten ja ajanpuutteen takia, ja nyt olen ratsastanut säännöllisesti vähän yli 3 vuotta. Esteitä olen hyppinyt ratana noin 80cm, yksittäisenä hieman isompiakin. Tasoani en osaa määritellä, mutta pystyn hallitsemaan hevosen hyvin kaikissa askellajeissa ja yleensä odottamattomissakin tilanteissa.

Hiirenkiin toisin mukanani aurinkoista ja säteilevää risuenergiaa! Rakastan toimia varsinkin lasten kanssa, joten olen varsin oiva taluttaja ja auttaja esimerkiksi lasten talutustunneille. Yritän tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, enkä ole yleensä ennakkoluuloinen erilaisten ihmisten enkä hevosten saralla (okei, Ex on hieman pelottavan kuuloinen otus... :D)

Mitäpäs tässä enää muuta, toivottavasti saan taas pian itselleni oman hoitohevosen rapsuteltavaksi! Toivotan myös kaikille muille hakijoille onnea! :>

4Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Empty Vs: Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Ma Loka 10, 2011 4:21 pm

Tanttu

Tanttu
Aloitteleva hoitaja
Aloitteleva hoitaja

Elikkäs uusi yritys (;

Heipsan!

Juu, taisin onnistua taas sähläämään heti alkajaisiksi, toivottavasti et nyt kuitenkaan ihan kauheana sählärinä pidä ;) Innostuin & ihastuin Hiirengin hevosista nyt tällä kertaa Ruisrääkkään aka Ruusaan. Tosiaan, tuo pikkutamma hurmasi minut heti ensisilmäyksellä ja luonteeltaankin se on jotain niin mahtavaa, itse kun tykkään ponikokoisista otuksista ja juuri tuollaisista höpsöistä kuten tuo teidän päistärikkötammanne.

Minäkin silloin Myllan aikaan siellä hoitelin ja onnistuin varmasti sielläkin sähläämään jos jonkun asian kanssa (; Olen siis Tanttu, aina iloinen papupata ja pirteä peipponen, oikealta nimeltäni Essi Tatjaana Rikkonen (virtuaalisesti, ei oikeasti). Olen myöskin aina ollut ihan hulluna tuollaisiin hassuihin ja vähän nuorempiin otuksiin kuin Ruusa, se siis voisi opettaa minulle vaikka ja mitä, miten pärjätä paremmin tuommoisten hevosten kanssa ja toisaalta minäkin voisin opettaa sitä, kuinka aikuinen hevonen käyttäytyy ;) Enpä oikein tiedä, miksi ihastuin juuri Ruusaan, mutta yleensä minä olen se joka ihastuu niihin sähläreihin ja höpsöihin, sympaattisiin ”riiviöihin”, muistutanhan itsekin hieman sellaista. Myöskin Ruisrääkän ihana ja erikoinen nimi, sekä väritys inspiroivat minua paljon, kovin mielelläni turinoisin ja piirtelisin tuosta hevosesta.

IRL olen 14-vuotias maalaisjärjen omaava, ehkä hieman ”hömelö” tyttö, joka ei kovin paljon isommista hevosista välitä vaan usein se innostuksen kohde on jokin pienempikokoinen otus. URL olen 16-vuotias reipas tyttö ikuisella huumorintajulla ja järkevän tekemisen keksimiskyvyllä. Tykkään myöskin viettää aikaa hoitohevoseni kanssa ihan vain maastakäsin puuhastellen, yrittäen jonkunlaista join-upia sekä kaikessa rauhassa metsässä tallustaen. Ulkonäöltäni saatan olla aika tavallisen näköinen, omaan värjätyt, kerroksittain leikatut pitkät hiukset ”pyöreällä” otsiksella. Väriltäänhän ne ovat oranssinpunaiset, ehkä hieman porkkanan väriset ja luonnonkiharat, muutama korkkiruuvikin löytyy luonnostaan ja niitä tulee lisää koko ajan..

Ratsastanut olen virtuaalisesti noin 7-vuotta, oikeasti taasen vajaat 4 ja puoli vuotta. Hallitsen hevosen kaikissa askellajeissa, olen hypännyt 80 cm esteitä ratana (virtuaalisesti) sekä maastoesteitä, myös maastoilu on tuttua. Rakastan nuoria ja ehkä hieman pöhköjä hevosia siitäkin syystä, että tykkään haasteista ja siitä että mahdollisesti kumpikin, sekä ratsastaja että hevonen oppivat kumpikin jotain uutta.

Tulen myöskin toimeen kaikkien kanssa, tai ainakin yritän tulla ja autan mielelläni pienempiä sekä myös enemmän kuin mielelläni opetan näille uusia asioita hevostelusta. Pärjään melko lailla kaikenlaisten hevosten kanssa, tosin vaikeampien kanssa voi tulla ongelmia hieman. Hallitsen myös säikymmät hevoset hyvin maastossakin, jos hevonen lähtee viemään, istun rauhassa satulassa ja jarruttelen hevosta sekä istunnalla, äänellä että käsillä, enkä ala panikoimaan. Olen siis yleensä rauhallinen ja en säikähdä kovin helposti mitään, olen oppinut turhan säikkymisen ja hätäilyn turhaksi, etenkin hevosten kanssa.

Eipä taida muuta ollakaan, nyt vain vetäydyn odottelemaan päätöstä hoitajista ja hoitohevosista ja toivon pyhästi saavani Ruusan hoitsukseni, jonka kanssa pääsisin taas viettämään aikaa ja touhuamaan ;) Ja onnea kaikille muillekin hakijoille! (:

5Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Empty Vs: Hoitajahaku #1 (lokakuu 2011) Pe Loka 14, 2011 8:35 am

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

Lokakuun hoitajahaun tulokset

Hakemuksia ei tullut kuin kolme (ja olivat muuten hyviä hakemuksia, hienoa että jaksoitte panostaa!), joten kaikki saavat ykköstoiveensa hoitsuikseen. Seuraava hoitajahaku järjestetään marraskuun alussa.

Ja uudet hoitajat hoitsuineen ovat siis
Juverna - Cimilla
Thore - risu
Ruusa - Tanttu

Venla, Velho, Rasse, Murray ja Leevi (+ Gjeske ja loput saapuvat hevoset) ovat mukana seuraavassa hoitajahaussa, joka järjestetään marraskuun alussa. Mässäilkää siis urakalla uudet hoitajat, kun teillä on vielä mahdollisuus saada hoitaa hoitsuanne aivan yksin (:

http://hiirenki.webs.com/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa