Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Miljan kaappi

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Miljan kaappi Empty Miljan kaappi Su Joulu 11, 2011 10:12 pm

Milja

Uusi tulokas
Uusi tulokas

Nimeni on Miljalotta Kankaanpää, mutta miua on kutsuttu iät ja ajat kotonakin ihan Miljaksi.
Olen iältäni 15-vuotias
Hoitohevoseni Hiirengissä on Murray 98
Aloitin hoitamaan Hiirengissä 11. joulukuuta vuonna 2011

Miltä mie sit näytän? Miul on olkapäille ulottuvat päältä ruskeat ja alta vaaleat hiukset. Silmäni ovat vihreät, ja naamani on usein muutenkin meikitön. Miul on ihan normaalit tallivaatteet, lökärit ja takki- tai paitavarustut sen mukaan minkälainen sää on, tokihan mie käytän ratsastushousuja kun tunnille menen. Olen myöskin aika lyhyt ikäisekseni, pituutta on vain 165 senttiä.

Jokaisellahan on ne omat luonteenpiirteet. Mie oon sulkeutuvainen tyttö, ja haen tutuista ihmisistä ja varsinkin hevosista tukea huonompina päivinä ja hetkinä. Hyvällä tuulella olen oikeasti hyvällä tuulella, ja silloin minulta irtooaa huumorintajua ja naurua vaikka pienelle kylälle! Osaan myös rauhoittua ja kuunnella ihmistä, ja mielläni autan myös. Yksi hyvä piirteeni on myös se, että olen yhteistyökyvyllinen. Pystyn työskentelemään vaikka minkälaisen ihmisen tai eläimen kanssa, enkä tosiaan välitä erikoisista luonteenpiirteistä.

Tässä olen hyvä..
.. kuten jo aiemmin esille tuli, yhteistyökyvykkyys - työskentelen vaikka ampiaisen kanssa, jos vain tarvetta löytyy.
.. toisena tulee istuntani ravissa - olen oppinut tähän erilaisten hevosten kanssa, ja nykyään istunta tulee luonnostaan, eikä panostamalla yrittäen.
.. kolmas on hyvä tasapaino - ratsastus on tosiaan tullut hyväksi, sillä tasapainoni on todella kehuttu, ja omastakin mielestäni hyvä.
.. neljäs on käsien paikka - nykyään käteni eivät lentele paikasta toiseen, kuten ennen.
.. viimeinen muttai vähäisin, keskittymiskyky - onnistun pitämään keskittymiseni hevosessa ja työskentelyssä.

Näitä en vielä osaa..
.. esteiden hyppääminen - toiveammattinani on kouluratsastus, ja sen huomaa jo esteiden hyppytyylistäni, ja innostani esteitä kohtaan.
.. satulan laitto - varsinkin isommilla hevosilla, sillä pituuteni tuottaa ongelmia.
.. laukassa istunta - tämä on yksi huonoista puolista, ja yritän opetella lisään ja lisään.
.. ajaminen - tätä ei ole tultu harjoiteltua, vaikka olenkin hoitanut ravihevosia. hoitaminenhan ei tarkoita ajamista, eihän?
.. katse - yritän kitkeä tämänkin paheen pois, joskus katse harhailee katossa ja lattiassa, melkein samaa aikaa.

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa