Nimi: Ella Noora Vuorenmaa "Ella"
Ikä: 29.05.1998, 13-vuotta
Hoitaa karvakorvaa nimeltä: Ruisrääkkä "Ruusa"
Aloitti hoitamisen: 11.marraskuuta 2011
Information
Ikä: 29.05.1998, 13-vuotta
Hoitaa karvakorvaa nimeltä: Ruisrääkkä "Ruusa"
Aloitti hoitamisen: 11.marraskuuta 2011
Information
Ulkonäöltäni: olen lyhyt vain 154cm ja ihan normaali painoinen en liian lihava, enkä laiha. Omistaa vaaleat pitkät hiukset, jotka ovat usein kahdella letillä. Tallilla pukeudun usein ratsastusvaatteisiin, mutta viihdyn myös rennoissa vaatteissa kuten kollareissa ja hupparissa. Talvella päästäni löytyy usein myös tupsupipo
Luonteeltani: Sanotaan, että blondit on tyhmiä, mutta kavereiden mukaan en itsekkään ole poikkeus, sillä en aina tajua kaikkea. Yleisesti ottaen olen iloinen ja tulen toimeen kaikkien kanssa. Huonoina päivinä saatan kuitenkin suuttua, mutta kauaa en jaksa mykkä koulua pitää. Nauran välillä aika tyhmillekkin jutuille. Olen päättäväinen ja välillä hiukan kovaääninenkin.
Taiturointini
Ensiksi ne hyvät puolet. Eli olen ratsastaessa rohkea, päättäväinen,hyppääminen sujuu, osaan ajaa ja minulla on hyvä tasapaino.
Mutta kyllä niitä huonojakin puolia löytyy: Välillä huono istunta, kädet heiluu usein aika paljonkin, jalat ei aina oikein meinaa myöskään pysyä paikoillaan, en osaa valjastaa ja välillä tunneilla en oikein keskity kunnolla
♥:Ella&Ruusa