Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Jaa Iiskalahan se oli...

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1Jaa Iiskalahan se oli... Empty Jaa Iiskalahan se oli... Ti Joulu 13, 2011 9:00 pm

Iiskala

Iiskala
Yksityisen hevosen omistaja
Yksityisen hevosen omistaja

Nimi: Ida-Maria Paavola (Aina kuitenkin sanottu Iiskala ja niin edelleenkin.)
Ikä: 18v 29.07.1993
Oma hevosesi: Löytyy useita ;) Hiirussa kuitenkin kimo pv-tamma Nia
Aloituspäivä: 11.12.2011

Ulkonäkösi: Vaaleat kiharat hiukset, jotka ylettävät olkapäille. Ruskeat silmät, joissa pistävä katse. Yleensä musta Horsecomfortin takki ja ruskeat ratsastushousut. Tokikin monissa muissakin vaatteissa esiintyy ;)

Luonteesi: Olen iloinen ja ystävällinen ihminen, joka ei jätä ketään huomioimatta. Suutuin harvoin, mutta raivoni on sitäkin suurempi, kun minun pitää suuttua. Otan kaikki mukaan ilomielin, mutta jos minulle ollaan töykeitä, osaan antaa samalla mitalla takaisin. Hevosia on tullut harrasteltua liaan kauan. Hommakin on lähtenyt käsistä kun hevosia on alkanut siunaantua enemmän kuin laki sallii.

Taitosi: Osaan klassisen ratsastustaidon, enkä pelkää ratsastaa vauhdikkaammillakaan hevosilla. Osaan myös kengittää, mutta harvemmin teen sitä, kun en ole ehkä ihan paras siinä. Olen ehkä liiankin tarkka hevosestani ja sen varusteista. Jalat minulle välillää vispaa ties minne kun ratsastan isoliikkeisellä hevosella, mutta yleis-istuntani on melkoisen moitteeton :D

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa