Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

isl-r. Rasmus från Gårdmane

2 posters

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 1]

1isl-r. Rasmus från Gårdmane Empty isl-r. Rasmus från Gårdmane Ti Syys 27, 2011 5:07 pm

Jenny

Jenny
Ylläpito
Ylläpito

isl-r. Rasmus från Gårdmane Rasmuspaa
Rasmus från Gårdmane
mustankirjava islanninhevosruuna, 136 cm
hoitajana Pinja

» Tarkemmat tiedot
Hoito-ohjeet
• Tunnusväri musta
• Ei tarvitse suojia
• Ei tarvitse loimitusta talvellakaan
- Asuu pihatossa joten hikeen ratsastamista vältettävä talvella

Ruokinta
Täysrehua ½ - 0 - 1 litraa
Heinää 1 - 1 - (1) - 2 kiloa
+ leipää, omenaa ja porkkanaa voi lisätä joukkoon

Viimeinen muokkaaja, Jenny pvm Ma Joulu 12, 2011 3:10 pm, muokattu 1 kertaa

http://hiirenki.webs.com/

Pinja

Uusi tulokas
Uusi tulokas

Tulin tallille. En uskaltanut tehdä tänään juuri mitään. Harjasin Rassen ja putsasin sen kaviot. Tiesin jo heti ensinäkemisestä, että meillä synkkaa hyvin. Ne silmät... Se pieni sininen silmä oli ehkä kaikkein houkuutelevin puoli Rassessa. Se asui täällä ulkona. Uskoin, että sillä oli kuitenkin kaikkia hyvin. Sitäpaitsi pihatossa keuhkot pysyivät kaikkeista parhaiten terveinä.Se sitten tietäisi lisää elinvuosia Rassella, joka tietäisi monta ihanaa vuotta minulle ja hoidokilleni. Olin jo nyt valmis ostamaan hevosen.
11-12.2011 ----> ♥

"Mä alottelen." T:Pinja

---------------------------------
J: Ilmeisesti "hoitokirjamerkinnäksi" tarkoitettu teksti (näin ainakin päättelisin), joka kuitenkin on hyvä ja sallittava hoitomerkintäkeino. Muutaman kirjoitusvirheen löysin (sitäpaitsi -> sitä paitsi, kaikkeista parhaiten -> kaikkein parhaiten). Rasse ei valitettavasti ole myytävänä, sen verran ihastuneita olemme sinisilmäiseen issikkaan (: Tervetuloa mukaan Hiirengin tallijengiin!

3isl-r. Rasmus från Gårdmane Empty Hoitokerta nro 2 Ti Joulu 13, 2011 9:09 pm

Pinja

Uusi tulokas
Uusi tulokas

Vilkuilin matikantunnilla kerta toisensa jälkeen kelloa.
"Vielä10 minuuttia." kuiskasin hiljaa itselleni. Kello oli 10 minuuttia vaille kolme ja koulupäiväni päättyi kolmelta. Kaikki koulupäivämme olivat aina pitkiä. Eikä niillä tehty mitään muuta kuin hoettiin vanhoja asioita. Halusin jo täyttää 18-vuotta. En halunnut istua ns. koulunpenkillä kokoaikaa. Tiesin hyvin kaiken tarpeellisen. Uppouduin ajatuksiini ja PRRRRRRR... Kello soi, joka oli minulle merkki vapaudesta. Lönkystelin ulos luokasta ja lähdin tallille. Minulla oli päälläni ulkoasut mukaan ottamatta toppi, huppari ja lökärit. Niillä voisin hyvin hoitaa Rassea. Lönkystelin tallille pohdiskellen mitä tekisin rassen kanssa tänään. Saavuin pian tallille. Menin heti ensialkuu harjaamaan Rassea. Siinä menikin kauan. Harjasin sen huolella ja yritin rapsuttaa sitä sellaisista kohtaa mistä se tykkäsi tai mikä sillä kutisi. Harjasin sen putipuhtaaksi pois kaikista mudista, joissa se oli piahtaroinut. Putsasin myös sen kaviot. Lopun ajan käytinkin se hellimiseen. Se oli ihana ja lutuinen issikka. Minulla ei kuitenkaan paljoa tekemistä ollut koska oli tiistai. Päätin siis lähteä vaivihkalla harjauksella.

J: Muistutan vielä Hiirengin talvesta (väh. -10 C ja +30cm lunta), eli mudat eivät ole mahdollisia. Valitettavan lyhyt merkintä, olisin mielelläni lukenut tarkemmankin selostuksen päivästäsi joka taas onnistuu helpoiten venyttämällä lauseita ja kertomalla yksityiskohtia tekemisistäsi. Rassen nimen hokeminen kuulostaa töksähtelevältä, joten suosittelen keksimään muitakin sanoja kuvaamaan sitä (esim. ruuna, islanninhevonen/issikka yms). Lyhykäisyydestään huolimatta kuitenkin ihan kiva tarina.

4isl-r. Rasmus från Gårdmane Empty Vs: isl-r. Rasmus från Gårdmane Ke Joulu 14, 2011 9:59 pm

Pinja

Uusi tulokas
Uusi tulokas

Runo

Rassella onkin jo juolumuusi
Sekä komea kuusi
värisee sun luusi
ja myöskin luusi
Miks näin? tyttö huusi
onhan sulla joulusi
sekä mölinäs

Hyvä minä! :D taitavaa!

J: Runojen arvostelu ei meikäläiseltä oikein luonnistu, mutta menevältä se omassa päässäni ainakin kuulosti :D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 1]

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa